Dziecko ze SPE w przedszkolu - diagnoza, planowanie i organizowanie pracy

Priorytet MEN

Szkolenie wpisuje się w realizację trzeciego kierunku polityki oświatowej na rok szkolny 2024/2025.

Cel szkolenia:

  • nauczyciele rozpoznają potrzeby dzieci ze spe i zgodnie
    z nimi planują pracę – pomoc psychologiczno-pedagogiczną.

Uczestnik podczas szkolenia:

  • pozna przepisy prawa, zasady prowadzenia diagnozy funkcjonalnej, planowania i organizowania zajęć zgodnie
    z potrzebami dzieci ze spe,
  • zdobędzie umiejętności optymalnego planowania
    i organizowania pracy z dziećmi z orzeczeniami oraz udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
Kierunki polityki oświatowej państwa
Źródło Pixabay

PROGRAM SZKOLENIA

  1. Dzieci ze spe – charakterystyka grupy.
  2. Planowanie i organizowanie pracy z dzieckiem ze spe zgodnie
    z prawem oświatowym (dzieci z orzeczeniami, wczesne wspomaganie rozwoju, pomoc psychologiczno-pedagogiczna).
  3. Diagnoza funkcjonalna. Rozpoznawanie trudności: poznawczych, emocjonalnych, społecznych.
  4. Planowanie i ewaluacja pracy. 
  5. Dostosowywanie form i metod pracy oraz treści programowych.
  6. Dziecko ze spe w grupie społecznej.
  7. Praca zespołowa nauczycieli na rzecz dzieci ze spe.
  8. Współpraca nauczycieli z rodzicami i specjalistami.

INFORMACJE ORGANIZACYJNE

  • Forma szkolenia – online i stacjonarna.
  • Czas trwania szkolenia – 3 godziny dydaktyczne.
  • Szkolenie dla rad pedagogicznych przedszkoli.
  • W szkoleniu mogą uczestniczyć nauczyciele z 2-3 placówek, koszty szkolenia zostaną podzielone na wszystkie placówki.
  • Uczestnicy otrzymują po szkoleniu imienne certyfikaty zgodne z rozporządzeniem MEN
    i materiały szkoleniowe w formie elektronicznej.
  • W przypadku szkolenia online dzień przed szkoleniem na podany w formularzu zamówienia adres mailowy zostanie wysłany link do wydarzenia.
 
 

Formularz zamówienia

Formularz zamknięty

DANE OSOBY ODPOWIEDZIALNEJ ZA ORGANIZACJĘ SZKOLENIA

DANE DO FAKTURY