Jak radzić sobie z trudnymi i niepożądanymi zachowaniami uczniów

Strategie minimalizujące zachowania nieakceptowalne społecznie

Cel szkolenia:

  • uczestniczy wiedzą, jakie strategie są skuteczne w sytuacjach, gdy uczniowie przejawiają zachowania nieakceptowalne społecznie oraz znają założenia, cele i metody prowadzenia treningu zastępowania agresji.

Uczestnik po szkoleniu:

  • stosuje strategie zapobiegające zachowaniom nieakceptowalnym społecznie / minimalizujące zachowania nieakceptowalne społecznie,
  • dokonuje oceny trudnej sytuacji, prowadząc jej analizę,
  • stosuje strategie wygaszające niepożądane zachowania
    w oparciu o trening umiejętności społecznych, trening kontroli złości oraz wnioskowanie moralne.
Strategie na radzenie sobie z trudnymi zachowaniami uczniów
Źródło Freepik

PROGRAM SZKOLENIA

  1. Zachowanie, rodzaje zachowań, zachowania niepożądane – definicja.

  2. Zaburzenia zachowania, czynniki ryzyka, czynniki protekcyjne.

  3. Zasady budowania relacji i komunikacji między nauczycielem
    a uczniem, sposoby rozwiązywania trudności.

  4. ABC trudnej sytuacji – analiza sytuacji co robić krok po kroku.

  5. Wybrane strategie oddziaływań w trudnych sytuacjach – opis
    i przykłady zastosowań.

INFORMACJE ORGANIZACYJNE

  • Forma szkolenia – online.
  • Czas trwania szkolenia – 3 godziny dydaktyczne.
  • Szkolenie dla rad pedagogicznych szkół podstawowych i ponadpodstawowych.
  • W szkoleniu mogą uczestniczyć nauczyciele z 2-3 szkół, koszty szkolenia zostaną podzielone na wszystkie placówki.
  • Uczestnicy otrzymują po szkoleniu imienne certyfikaty zgodne z rozporządzeniem MEiN  i materiały szkoleniowe w formie elektronicznej.
  • Dzień przed szkoleniem na podany
    w formularzu zamówienia  adres mailowy zostanie wysłany link do wydarzenia.
 
 

Formularz zamówienia

Formularz zamknięty

DANE OSOBY ODPOWIEDZIALNEJ ZA ORGANIZACJĘ SZKOLENIA

DANE DO FAKTURY