Jak uczy się mózg czyli neurodydaktyka w praktyce szkolnej - WyEdukowani

Jak uczy się mózg?

Neurodydaktyka w praktyce szkolnej

Cele szkolenia:

  • Poznanie teorii nt. funkcjonowania mózgu, procesów poznawczych, pamięci i ich roli w procesie uczenia się.
  • Nabycie umiejętności praktycznych w zakresie organizacji lekcji, zadań, notatek, form sprawdzania wiedzy stymulujących rozwój ucznia.
  • Nabycie umiejętności identyfikowania biochemicznego typu rozwojowego w celu personalizowania podejścia do uczniów.
Neurodydaktyka

PROGRAM SZKOLENIA

1. Procesy poznawcze w uczeniu się.

  • Charakterystyka poszczególnych obszarów mózgu, procesów poznawczych oraz wpływie tych funkcji na proces nabywania wiedzy.

2. „Magazyn” wiedzy = pamięć. 

  • Rodzaje pamięci – jak mózg „magazynuje” wiedzę.
3. Uczyć żeby nauczyć czyli organizacja wiedzy.
  • Alternatywne formy organizacji lekcji, tworzenia notatek, sprawdzania wiedzy, konstruowanie zadań stymulujących mózg – praktyczne przykłady i rozwiązania.
4. Typ temperamentu w procesie uczenia się.
  • Rozwojowe typy biochemiczne – dopamina, noradrenalina
    i serotonina – funkcje w optymalizowaniu rozwoju uczniów.

INFORMACJE ORGANIZACYJNE

  • Forma szkolenia – online.
  • Czas trwania szkolenia – 4 godziny dydaktyczne.
  • Szkolenie skierowane jest do nauczycieli przedszkoli, szkół podstawowych
    i ponadpodstawowych.
  • Uczestnicy otrzymują po szkoleniu certyfikaty i materiały szkoleniowe w formie online.

Formularz zamówienia

DANE OSOBY ODPOWIEDZIALNEJ ZA ORGANIZACJĘ SZKOLENIA

DANE DO FAKTURY

Newsletter

Zapisz się na bezpłatny newsletter*
i odbierz zniżkę na pierwsze szkolenie!

*Zapisując się do newslettera, wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji o promocjach i usługach WyEdukowani – Akademia Projektowania Rozwoju. Zgodę można w każdej chwili wycofać,
a szczegóły związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.