Trudne zachowania u uczniów ze spektrum autyzmu – zapobieganie, reagowanie, wyciszanie

Nauczyciele odpowiednio reagują na zachowania trudne uczniów ze spektrum autyzmu, powodując ich minimalizowanie /wygaszanie

Uczestnik podczas szkolenia:

  • pozna strategie pozwalające minimalizować trudne zachowania uczniów ze spektrum autyzmu,
  • zdobędzie informacje nt. przyczyn występowania trudnych zachowań z punktu widzenia funkcjonowania mózgu nieneurotypowego,
  • będzie potrafił planować i realizować działania profilaktyczne
    w celu minimalizowania zachowań trudnych oraz reagować
    w sytuacji wystąpienia zachowania nieakceptowalnego społecznie.

 

szkolenie rady pedagogicznej
Źródło WyEdukowani

PROGRAM SZKOLENIA

  1. Zachowanie jako odpowiedź adaptacyjna mózgu.
  2. Zachowania nieakceptowalne społecznie u uczniów ze spektrum autyzmu – przyczyny, przebieg, następstwa.
  3. Analiza zachowania – procedury postępowania.
  4. Wybrane strategie wyciszania zachowań nieakceptowalnych społecznie.
  5. Zachowania trudne osób z autyzmem – profilaktyka.
  6. Analiza przypadku.

INFORMACJE ORGANIZACYJNE

  • Forma szkolenia – online.
  • Czas trwania szkolenia – 3 godziny dydaktyczne.
  • Szkolenie dla rad pedagogicznych szkół podstawowych i ponadpodstawowych.
  • W szkoleniu mogą uczestniczyć nauczyciele z 2-3 szkół, koszty szkolenia zostaną podzielone na wszystkie placówki.
  • Uczestnicy otrzymują po szkoleniu imienne certyfikaty zgodne z rozporządzeniem MEiN  i materiały szkoleniowe w formie elektronicznej.
  • Dzień przed szkoleniem na podany
    w formularzu zamówienia  adres mailowy zostanie wysłany link do wydarzenia.
 
 

Formularz zamówienia

Formularz zamknięty

DANE OSOBY ODPOWIEDZIALNEJ ZA ORGANIZACJĘ SZKOLENIA

DANE DO FAKTURY